Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za sociologiju
Citirajte ovaj rad
Franjić, E. (2021). Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić, E. (2021). 'Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić E. Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
E. Franjić, "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456