prikaz prve stranice dokumenta Virtualna i proširena stvarnost u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Virtualna i proširena stvarnost u marketingu
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. urn:nbn:hr:211:693894

Šarić, Ante
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Šarić, A. (2017). Virtualna i proširena stvarnost u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić, Ante. "Virtualna i proširena stvarnost u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić, Ante. "Virtualna i proširena stvarnost u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić, A. (2017). 'Virtualna i proširena stvarnost u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić A. Virtualna i proširena stvarnost u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

A. Šarić, "Virtualna i proširena stvarnost u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.