Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. urn:nbn:hr:211:060674
Damiš, Ivona
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Damiš, I. (2020). Uloga društvenih mreža u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674
Damiš, Ivona. "Uloga društvenih mreža u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674
Damiš, Ivona. "Uloga društvenih mreža u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674
Damiš, I. (2020). 'Uloga društvenih mreža u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674
Damiš I. Uloga društvenih mreža u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674
I. Damiš, "Uloga društvenih mreža u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674