Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:524074
Šunjić, Šimun
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad
Šunjić, Š. (2014). Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074
Šunjić, Šimun. "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074
Šunjić, Šimun. "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074
Šunjić, Š. (2014). 'Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074
Šunjić Š. Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074
Š. Šunjić, "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074