Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. urn:nbn:hr:211:333391
Ačkar, Andrea
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Ačkar, A. (2020). Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391
Ačkar, Andrea. "Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391
Ačkar, Andrea. "Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391
Ačkar, A. (2020). 'Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391
Ačkar A. Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391
A. Ačkar, "Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391