Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. urn:nbn:hr:211:623136
Lisjak, Karla
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Lisjak, K. (2021). Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:623136
Lisjak, Karla. "Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:623136
Lisjak, Karla. "Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:623136
Lisjak, K. (2021). 'Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:623136
Lisjak K. Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:623136
K. Lisjak, "Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:623136