Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. urn:nbn:hr:119:517060
Orlović, Ante
Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Samostalne katedre Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad
Orlović, A. (2015). Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060
Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060
Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060
Orlović, A. (2015). 'Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060
Orlović A. Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060
A. Orlović, "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060