prikaz prve stranice dokumenta Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. urn:nbn:hr:114:148984

Družinec, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Družinec, M. (2019). Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984

Družinec, Martina. "Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984

Družinec, Martina. "Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984

Družinec, M. (2019). 'Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984

Družinec M. Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984

M. Družinec, "Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.