Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. urn:nbn:hr:114:744743
Atlija, Ena
Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Atlija, E. (2021). Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743
Atlija, Ena. "Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743
Atlija, Ena. "Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743
Atlija, E. (2021). 'Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743
Atlija E. Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743
E. Atlija, "Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743