prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d.
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:836205

Vuković, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vuković, I. (2018). Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:836205

Vuković, Ivana. "Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:836205

Vuković, Ivana. "Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:836205

Vuković, I. (2018). 'Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:836205

Vuković I. Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d. [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 15.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:836205

I. Vuković, "Upravljanje zadovoljstvom radnika u Arena Hospitality Group d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:836205

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.