prikaz prve stranice dokumenta Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, Aleksandra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Miljević, A. (2016). Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, A. (2016). 'Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević A. Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

A. Miljević, "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.