prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:810971

Domić, Gabriela
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Domić, G. (2020). Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810971

Domić, Gabriela. "Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810971

Domić, Gabriela. "Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810971

Domić, G. (2020). 'Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810971

Domić G. Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810971

G. Domić, "Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:810971

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.