prikaz prve stranice dokumenta Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:196038

Koraca, Petra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Koraca, P. (2017). Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:196038

Koraca, Petra. "Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:196038

Koraca, Petra. "Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:196038

Koraca, P. (2017). 'Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:196038

Koraca P. Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:196038

P. Koraca, "Motivacija kao čimbenik uspješnosti hotelskoga poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:196038

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.