Kašna, I. (2018). Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531
Kašna, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531
Kašna, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531
Kašna, I. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531
Kašna I. Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531
I. Kašna, "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531