prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2014. urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Herceg, R. (2014). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, R. (2014). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg R. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2014 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

R. Herceg, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.