prikaz prve stranice dokumenta Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2018. urn:nbn:hr:189:389734

Bratović, Aneli
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet

Povezani objekti
Upitnik | Prilog
Citirajte ovaj rad

Bratović, A. (2018). Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović, Aneli. "Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović, Aneli. "Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović, A. (2018). 'Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 02.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović A. Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 02.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

A. Bratović, "Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.