Naslov Igre kod zbrajanja i oduzimanja u razrednoj nastavi iz matematike
Naslov (engleski) Addition And Subtraction Activities In Mathematics Classes
Autor Mia Vrenko
Mentor Predrag Vuković (mentor)
Član povjerenstva Adrijana Višnjić-Jevtić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Vuković (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mateja Sabo Junger (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2024-06-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana PRIRODNE ZNANOSTI Matematika
Sažetak U ovom diplomskom radu razmatra se značenje i važnost igre u nastavi matematike. Razmatra se dječji aspekt igre, igra u nastavi te sama primjena igara. Igra u nastavi je kroz razna istraživanja prikazana kao vrlo učinkovit način učenja osobito jer je igra djeci vrlo bliska te kroz igru djeca ne samo da uče matematiku i matematičke koncepte na zabavan način već se razvijaju i važne socijalne, emocionalne i kognitivne vještine koje su ključne za njihov cjelokupni razvoj. Igra u nastavi ne služi samo za popunjavanje školskog sata već je ravnopravno zastupljena kao i ostale aktivnosti. Nakon teorijskog dijela navode se i igre koje su primjerene za sat matematike u razrednoj nastavi. Neke od igara su također razrađene i prikazane u pripravi za nastavni sat matematike u obliku smjernica i prijedloga za provedbu na jednom školskom satu matematike. Iako je implementacija igara u nastavu matematike izazovna, s obzirom na potrebu za adekvatnom pripremom učitelja, koristi koje proizlaze iz ovakvog pristupa čine ga vrijednim truda. Poznata je predrasuda da učenici i njihovi roditelji smatraju kako je matematika težak i zahtjevan predmet no igra kao metoda poučavanja nudi inovativan način da se matematika učini pristupačnijom i zanimljivijom, potičući učenike da s veseljem pristupaju učenju ovog važnog predmeta. Uključivanje igara u nastavu može poboljšati suradnju među učenicima, potičući timski rad i zajedničko rješavanje problema, što dodatno doprinosi razvoju njihovih socijalnih vještina. Uz sve ove prednosti, jasno je da igra može biti moćan alat u rukama Učitelja, čineći da matematika postane ne samo razumljivija već i omiljena među učenicima. Ovaj rad nastoji pružiti primjere, smjernice i prijedloge kako bi učitelji lakše implementirali igre u nastavi matematike.
Sažetak (engleski) In this thesis is considered the meaning and importance of the game in the teaching of mathematics, the children's aspect of the game, the game in teaching and the application of games itself. Games in teaching have been shown through various researches as a very effective way of learning, especially because games are very close to children and through games children not only learn mathematics and mathematical concepts in a fun way, but also develop important social, emotional and cognitive skills that are key to their overall development. The game in class is not only used to fill the school hour, but is equally represented as other activities. After the theoretical part, there are also games that are suitable for a mathematics lesson in class. Some of the games were also elaborated and presented in preparation for a mathematics lesson in the form of guidelines and suggestions for implementation in a school mathematics lesson. Although the implementation of games in the teaching of mathematics is challenging, considering the need for adequate preparation of teachers, the benefits resulting from this approach make it worthwhile. It is a well-known prejudice that students and their parents think that mathematics is a difficult and demanding subject, but the game as a teaching method offers an innovative way to make mathematics more accessible and interesting, encouraging students to approach learning this important subject with joy. Incorporating games into lessons can improve cooperation among students, encouraging teamwork and joint problem solving, which further contributes to the development of their social skills. With all these advantages, it is clear that the game can be a powerful tool in the hands of teachers, making mathematics not only more understandable but also beloved among students. This paper aims to provide examples, guidelines and suggestions to help teachers implement games in mathematics lessons.
Ključne riječi
igra
matematika
nastava
oduzimanje
zbrajanje
Ključne riječi (engleski)
addition
games
mathematics
subtraction
teaching
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:147:143843
Studijski program Naziv: Učiteljski studij Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Repozitorij Repozitorij Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Datum i vrijeme pohrane 2024-07-09 12:14:11