Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2024. urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kozić, B. (2024). Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, B. (2024). 'Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 07.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić B. Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 07.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

B. Kozić, "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.