Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije
Rad nije dostupan
diplomski rad
Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2016. urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Juran, T. (2016). Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, T. (2016). 'Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran T. Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

T. Juran, "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.