Herceg, J. (2018). Značaj mobilnog marketinga u oblikovanju strategije (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677514
Herceg, Josip. "Značaj mobilnog marketinga u oblikovanju strategije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677514
Herceg, Josip. "Značaj mobilnog marketinga u oblikovanju strategije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677514
Herceg, J. (2018). 'Značaj mobilnog marketinga u oblikovanju strategije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677514
Herceg J. Značaj mobilnog marketinga u oblikovanju strategije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677514
J. Herceg, "Značaj mobilnog marketinga u oblikovanju strategije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677514