Galjuf, A. (2019). Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316
Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316
Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316
Galjuf, A. (2019). 'Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316
Galjuf A. Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316
A. Galjuf, "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316