završni rad
Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga

Mihaela Štrbac (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Štrbac, M. (2017). Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac, Mihaela. "Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac, Mihaela. "Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac, M. (2017). 'Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac M. Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

M. Štrbac, "Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137