završni rad
Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2015. urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović, Mateo
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Komljenović, M. (2015). Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović, Mateo. "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović, Mateo. "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović, M. (2015). 'Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 04.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović M. Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 04.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

M. Komljenović, "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.