završni rad
Marketinški aspekt poduzetništva
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:178309

Grgorović, Luana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Grgorović, L. (2016). Marketinški aspekt poduzetništva (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178309

Grgorović, Luana. "Marketinški aspekt poduzetništva." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178309

Grgorović, Luana. "Marketinški aspekt poduzetništva." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178309

Grgorović, L. (2016). 'Marketinški aspekt poduzetništva', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178309

Grgorović L. Marketinški aspekt poduzetništva [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178309

L. Grgorović, "Marketinški aspekt poduzetništva", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178309

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.