završni rad
Marketing digitalnog sadržaja
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet informatike u Puli

Citirajte ovaj rad

Baćac, N. (2017). Marketing digitalnog sadržaja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika. "Marketing digitalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, Nika. "Marketing digitalnog sadržaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac, N. (2017). 'Marketing digitalnog sadržaja', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Baćac N. Marketing digitalnog sadržaja [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 25.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

N. Baćac, "Marketing digitalnog sadržaja", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:907467

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.