završni rad
Marketing u golf turizmu
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. urn:nbn:hr:137:826022

Abramović, Lana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Abramović, L. (2019). Marketing u golf turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:826022

Abramović, Lana. "Marketing u golf turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:826022

Abramović, Lana. "Marketing u golf turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:826022

Abramović, L. (2019). 'Marketing u golf turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:826022

Abramović L. Marketing u golf turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:826022

L. Abramović, "Marketing u golf turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:826022

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.