završni rad
Marketing u kulturnom turizmu - suvremeni trendovi
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. urn:nbn:hr:137:539257

Šoić, Ema
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Šoić, E. (2019). Marketing u kulturnom turizmu - suvremeni trendovi (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539257

Šoić, Ema. "Marketing u kulturnom turizmu - suvremeni trendovi." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539257

Šoić, Ema. "Marketing u kulturnom turizmu - suvremeni trendovi." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539257

Šoić, E. (2019). 'Marketing u kulturnom turizmu - suvremeni trendovi', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539257

Šoić E. Marketing u kulturnom turizmu - suvremeni trendovi [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539257

E. Šoić, "Marketing u kulturnom turizmu - suvremeni trendovi", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:539257

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.