diplomski rad
Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Hodžić, D. (2021). Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, D. (2021). 'Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić D. Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

D. Hodžić, "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.