Naslov Interna poslovna komunikacija na primjeru Erste banke
Naslov (engleski) Internal business communication - Erste bank example
Autor Marina Hromin
Mentor Marijana Ražnjević Zdrilić (mentor)
Član povjerenstva Marijana Ražnjević Zdrilić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Jurica Grzunov (član povjerenstva)
Član povjerenstva Matea Zubčić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za turizam i komunikacijske znanosti) Zadar
Datum i država obrane 2022-07-05, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Komunikacija se javlja s pojavom čovjeka, razvija se, mijenja i usavršava, a njenu promjenu i razvitak prate i komunikacijski kanali. Danas postoji veliki broj kanala za prijenos poruke, a svaki od njih ima svoje prednosti i nedostatke. Ovisno o poruci koju želimo prenijeti, biramo najprikladniji kanal za prijenos. Poruka se prenosi od pošiljatelja prema primatelju, a komunikacijski model sastoji se od pošiljatelja koji kodira svoju misao, kanala kojim se ta poruka prenosi, primatelja koji dekodira misao, povratne veze i šuma. Smisao komunikacije nije samo prenijeti poruku, već i da poruka bude pravilno shvaćana. Jedan od oblika komunikacije je neverbalna komunikacija s velikim utjecajem na primatelja i njegovo shvaćanje poruke. Neverbalna komunikacija uvijek treba biti u skladu s verbalnom komunikacijom. Komunikacija je bitna u poslovnom svijetu jer njome predstavljamo sebe i svoju organizaciju te komuniciramo unutar organizacije. Organizacija je višeznačan pojam koji podrazumijeva proces organiziranja i organizaciju kao instituciju sa svojom formalnom i neformalnom strukturom. Formalna komunikacija prati formalnu strukturu organizacije u tri smjera: vertikalni od gore prema dolje, vertikalni od dolje prema gore i horizontalni, te neformalnu komunikaciju koja ne prati nikakve unaprijed određene strukture niti pravila. Erste banka ima razvijenu formalnu komunikaciju s poštivanjem osnovne formalne organizacijske strukture, ali nije strogo službena, te razvijenu neformalnu komunikaciju.
Sažetak (engleski) Communication occurs with the appearance of man, it develops, changes and improves, and its change and development is accompanied by communication channels. Today, there are a large number of channels for transmitting messages, and each of them has its advantages and disadvantages. Depending on the message we want to transmit, we choose the most suitable transmission channel. The message is transmitted from the sender to the recipient, and the communication model consists of the sender encoding his thought, the channel through which the message is transmitted, the recipient decoding the thought, feedback and noise. Purpose of communication is not only to convey the message but also to get the message understood correctly. One form of communication is nonverbal communication with a great impact on the recipient and his understanding of the message. Nonverbal communication should always be consistent with verbal communication. Communication is important in the business world, because it represents ourselves and our organization and we communicate within the organization. Organization is an ambiguous term that implies the process of organizing and organization as an institution with its formal and informal structure. Formal communication follows the formal structure of the organization in three directions: vertical from top to bottom, vertical from bottom to top and horizontal, and informal communication that does not follow any predetermined structures or rules. Erste Bank has developed formal communication with respect to the basic formal organizational structure, but it is not strictly official, and also developed informal communication.
Ključne riječi
komunikacija
organizacija
interna poslovna komunikacija
Erste banka
Ključne riječi (engleski)
communication
organization
internal business communication
Erste bank
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:521467
Studijski program Naziv: Kultura i turizam Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) kulture i turizma (univ. bacc. turism. cult.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij Digitalni repozitorij Sveučilišta u Zadru
Datum i vrijeme pohrane 2022-07-21 11:45:05