Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Češnjaj, K. (2016). Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, K. (2016). 'Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj K. Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

K. Češnjaj, "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.