prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb
Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. urn:nbn:hr:121:576834

Ćuk, Anđela
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Ćuk, A. (2017). Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:576834

Ćuk, Anđela. "Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:576834

Ćuk, Anđela. "Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:576834

Ćuk, A. (2017). 'Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:576834

Ćuk A. Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:576834

A. Ćuk, "Upravljanje kvalitetom u hotelu Sheraton Zagreb", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:576834

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.