Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2010. urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, Ante
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Klarić, A. (2010). UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, Ante. "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, Ante. "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, A. (2010). 'UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 14.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić A. UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2010 [pristupljeno 14.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

A. Klarić, "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.