prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 15.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 15.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.