prikaz prve stranice dokumenta Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije
Zagreb: Veleučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Triska, M. (2020). Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, M. (2020). 'Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska M. Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 21.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

M. Triska, "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.