Slade, M. (2021). Sklonost potrošača ka online kupnji domaćih prehrambenih proizvoda tijekom pandemije COVID-19 (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:352321
Slade, Marita. "Sklonost potrošača ka online kupnji domaćih prehrambenih proizvoda tijekom pandemije COVID-19." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:352321
Slade, Marita. "Sklonost potrošača ka online kupnji domaćih prehrambenih proizvoda tijekom pandemije COVID-19." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:352321
Slade, M. (2021). 'Sklonost potrošača ka online kupnji domaćih prehrambenih proizvoda tijekom pandemije COVID-19', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:352321
Slade M. Sklonost potrošača ka online kupnji domaćih prehrambenih proizvoda tijekom pandemije COVID-19 [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:352321
M. Slade, "Sklonost potrošača ka online kupnji domaćih prehrambenih proizvoda tijekom pandemije COVID-19", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:352321