Pavković, Z. (2020). Vrste, karakteristike i doseg medijskog tržišta u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:656084
Pavković, Zvonimir. "Vrste, karakteristike i doseg medijskog tržišta u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:656084
Pavković, Zvonimir. "Vrste, karakteristike i doseg medijskog tržišta u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:656084
Pavković, Z. (2020). 'Vrste, karakteristike i doseg medijskog tržišta u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:656084
Pavković Z. Vrste, karakteristike i doseg medijskog tržišta u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:656084
Z. Pavković, "Vrste, karakteristike i doseg medijskog tržišta u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:656084