Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.