prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA
Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2017. urn:nbn:hr:150:066302

Maul, Ivana
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Maul, I. (2017). UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul, Ivana. "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul, Ivana. "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul, I. (2017). 'UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Maul I. UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2017 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

I. Maul, "UTJECAJ INTERNET OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE KUPCA", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:066302

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.