prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. urn:nbn:hr:180:913534

Selak Zeljko, Domagoj
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Selak Zeljko, D. (2019). ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534

Selak Zeljko, Domagoj. "ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534

Selak Zeljko, Domagoj. "ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534

Selak Zeljko, D. (2019). 'ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534

Selak Zeljko D. ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534

D. Selak Zeljko, "ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913534

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.