Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Mlinarić, D. (2018). Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, D. (2018). 'Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 23.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić D. Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 23.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

D. Mlinarić, "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.