Naslov Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture
Naslov (engleski) The role of nonverbal communication in building relationships and corporate culture
Autor Marija Delić
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Neven Šipić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Čudina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2021-07-09, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Proces poduzetništva odvija se u većini poslovanja, odnosno taj se proces odvija u mnogobrojnim situacijama, a iz tog je razloga korporativni proces vrlo kompliciran. Krajnji cilj poduzetništva je ostvarivanje zacrtanog, jer stvaranje novih vrijednosti u poduzetništvu znači i puno uspješnije poslovanje. Kako bi poslovanje bilo što uspješnije, vrlo je bitno uspostaviti što bolju komunikaciju. Kada govorimo o komunikaciji, najčešće ju povezujemo s verbalnim aspektima, no uz verbalnu, za prijenos komunikacije vrlo je bitna i neverbalna komunikacija. U ovom radu bit će predstavljene odrednice neverbalne komunikacije. Primarno, definirat će se neverbalna komunikacija. Nastavno na navedeno, opisat će se važnost neverbalne komunikacije te njezina obilježja. Na kraju, detaljno će biti navedena razlika između neverbalne komunikacije slušatelja i neverbalne komunikacije izlagača. Zatim će biti riječ o organizaciji korporativnog procesa i kulture. Pobliže, definirat će se i opisati korporativni proces. Zatim će biti prikazana organizacija korporacija te njihov ustroj. Na kraju, bit će objašnjen i proces evolucije korporativnog procesa te opisane i analizirane suvremene prilike u korporativnoj kulturi. Bit će objašnjena i uloga neverbalne komunikacije u konzumerizmu. Pobliže, naglasak će biti stavljen na ulogu neverbalne komunikacije u oglašavanju i istraživanju tržišta. Također, analizirat će se i uloga neverbalne komunikacije u ciljanom konzumerizmu. Nastavno na navedeno, bit će analizirana i neverbalna komunikacija u propagandnim procesima korporativne kulture. Zatim će se tema propagande nastaviti kroz kratak prikaz knjige Žderači demokracije i načina na koji korporacije komuniciranjem ugrožavaju demokraciju. Na samom kraju će biti riječ o konceptualizaciji i iskorištavanju potrošača. Detaljnije, raspravljat će se o utjecaju razvoja korporacijskih organizacija na konceptualizaciju potrošača. Također, analizirat će se i vrste korporativnih procesa konceptualizacije potrošača. Na kraju, ukratko će biti pojašnjeno kako korporacije iskorištavaju potrošače.
Sažetak (engleski) The process of entrepreneurship takes place in most businesses, ie this process takes place in many situations, and for this reason the corporate process is very complicated. The ultimate goal of entrepreneurship is to achieve the set goal, because the creation of new values in entrepreneurship means much more successful business. In order for the business to be as successful as possible, it is very important to establish the best possible communication. When we talk about communication, we most often associate it with verbal aspects, but in addition to verbal, non-verbal communication is also very important for the transmission of communication. In this paper, the determinants of nonverbal communication will be presented. Primarily, nonverbal communication will be defined. In addition to the above, the importance of non-verbal communication and its characteristics will be described. Finally, the difference between non-verbal communication of the listener and non-verbal communication of the exhibitor will be stated in detail. Then there will be the organization of the corporate process and culture. In more detail, the corporate process will be defined and described. Then the organization of corporations and their structure will be presented. Finally, the process of evolution of the corporate process will be explained, as well as contemporary opportunities in corporate culture will be described and analyzed. The role of nonverbal communication in consumerism will also be explained. More specifically, emphasis will be placed on the role of nonverbal communication in advertising and market research. Also, the role of nonverbal communication in targeted consumerism will be analyzed. In addition to the above, non-verbal communication in the propaganda processes of corporate culture will be analyzed. The topic of propaganda will then continue through a brief overview of the book The Eaters of Democracy and the way in which corporations threaten democracy by communicating. At the very end, it will be about conceptualizing and exploiting consumers. In more detail, the impact of the development of corporate organizations on consumer conceptualization will be discussed. Also, the types of corporate processes of consumer conceptualization will be analyzed. Finally, it will be briefly explained how corporations exploit consumers.
Ključne riječi
neverbalna komunikacija
korporacija
korporativna kultura
oglašavanje
konzumerizam.
Ključne riječi (engleski)
Non-verbal communication
corporation
corporate culture
advertising
consumerism.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:149765
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij Repozitorij PVZG
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-17 12:28:14