prikaz prve stranice dokumenta WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. urn:nbn:hr:165:155253

Muić, Helena
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Muić, H. (2019). WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253

Muić, Helena. "WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253

Muić, Helena. "WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253

Muić, H. (2019). 'WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253

Muić H. WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253

H. Muić, "WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.