prikaz prve stranice dokumenta BRENDIRANJE DESTINACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
BRENDIRANJE DESTINACIJE
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. urn:nbn:hr:165:600466

Miota, Igor
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Miota, I. (2016). BRENDIRANJE DESTINACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota, Igor. "BRENDIRANJE DESTINACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota, Igor. "BRENDIRANJE DESTINACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota, I. (2016). 'BRENDIRANJE DESTINACIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota I. BRENDIRANJE DESTINACIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

I. Miota, "BRENDIRANJE DESTINACIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.