Križnjak, V. (2016). UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350
Križnjak, Valentina. "UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350
Križnjak, Valentina. "UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350
Križnjak, V. (2016). 'UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350
Križnjak V. UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350
V. Križnjak, "UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350