Jezerčić, I. (2018). UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA
NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489
Jezerčić, Ivan. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA
NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489
Jezerčić, Ivan. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA
NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489
Jezerčić, I. (2018). 'UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA
NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489
Jezerčić I. UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA
NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489
I. Jezerčić, "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA
NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489