Kupčinovac, A. (2023). Uloga urbane kulture u brendiranju grada Osijeka (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:937129
Kupčinovac, Antonia. "Uloga urbane kulture u brendiranju grada Osijeka." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:937129
Kupčinovac, Antonia. "Uloga urbane kulture u brendiranju grada Osijeka." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:937129
Kupčinovac, A. (2023). 'Uloga urbane kulture u brendiranju grada Osijeka', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:937129
Kupčinovac A. Uloga urbane kulture u brendiranju grada Osijeka [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2023 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:937129
A. Kupčinovac, "Uloga urbane kulture u brendiranju grada Osijeka", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:937129