završni rad
Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić

Milijana Ivošević (2016)
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Ivošević, M. (2016). Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929

Ivošević, Milijana. "Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929

Ivošević, Milijana. "Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929

Ivošević, M. (2016). 'Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929

Ivošević M. Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2016 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929

M. Ivošević, "Internet i online marketing u ugostiteljstvu na primjeru vinske kuće Hažić", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:275929