prikaz prve stranice dokumenta Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Govorčinović, A. (2021). Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, A. (2021). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 19.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović A. Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2021 [pristupljeno 19.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

A. Govorčinović, "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.