završni rad
Društvene mreže kao marketing kanali
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:116481

Klarić, Sara
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Klarić, S. (2020). Društvene mreže kao marketing kanali (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:116481

Klarić, Sara. "Društvene mreže kao marketing kanali." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:116481

Klarić, Sara. "Društvene mreže kao marketing kanali." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:116481

Klarić, S. (2020). 'Društvene mreže kao marketing kanali', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 01.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:116481

Klarić S. Društvene mreže kao marketing kanali [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 01.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:116481

S. Klarić, "Društvene mreže kao marketing kanali", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:116481

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.