završni rad
Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:369272

Bojčić, Valentina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Bojčić, V. (2020). Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272

Bojčić, Valentina. "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272

Bojčić, Valentina. "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272

Bojčić, V. (2020). 'Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272

Bojčić V. Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 23.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272

V. Bojčić, "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje institucija kulture", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:369272

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.